čtvrtek 23. září 2010

RedBull Dolomitenmann 2010

V sobotu 11.září se v rakouském Lienzu konal 23. ročník extrémního závodů štafet RedBull Dolomitenmann. Náš team Agency transport se závodu zúčastnil poprvé, takže jsme museli řešit zdlouhavé přijetí do závodu, kam jsme nakonec byli přijati. Team se skládal z běžce(Tomáš Krutský),paraglaidisty(Michal Straka),kajakáře(já-Honza Musil) a bikera (Pepa Šurik).
Celý team jsme na závod odjeli už ve středu, abychom se mohli připravit na závod v místních podmínkách. Já jsem si ve čtvrtek zkusil párkrát skočit ze startovní rampy, kde se skákalo ze sedmi metrů do úplného voleje a nebylo to nic lehkého, pak jsem si projel celou trať a na jednotlivých úsecích vždy chvíli potrénoval. První dvě brankoviště byly jako výjezdy proti proudu, pak následoval slalom, který měl 15branek, následovaly opět dva dlouhé výjezdy, přejezd ve válci a už jsem byl na soutoku Drávy a Iselu, kde se ještě muselo vyjet kus proti proudu, vynést si jednu těžkou peřej, kde bylo brankoviště, a už jen výběh na cestu, kde se předávalo bikerovy. V pátek jsem si projel trať na ostro a už jen čekal do sobotního startu. V sobotu jsme jeli do centra dění už okolo 8.hodiny a museli jsme odevzdat lodě na kontrolu a přeměření. Startovní výstřel zazněl v 10:00 a běžci se vydali na trať. Vybíhali na jeden z okolních vrchlů, kde předávali štafetu pádáčkářovi, který přelétl údolí, přistál, a sletěl do údolí k řece Dravě kde mi předával štafetu. Já nejdříve musel přeplavat řeku a pak jet již popisovaný úsek. Už pod rampou jsem předjel jednoho závodníka a když jsem přijel na předávku bikerovy, tak jsem měl na kontě 7 předjetých kajakářů. Biker pokračoval do vysokých hor a pak jel sjezd dolů po sjezdovce.










Trať byla fyzicky a technicky dost náročná a myslím, že každý závodník si hrábnul na své dno a pro svůj team udělal maximum. Doufám, že se příštího ročníku také zúčastníme, protože tato akce byl fakt velký zážitek.

Velké Dík patří firmě AGENCY TRANSPORT a celému jejímu teamu.

Žádné komentáře:

Okomentovat